نوار راهبري

دسترسی سریع

در ادامه پلمب آسانسورهای غیر استاندارد:

آسانسور یک مجتمع مسکونی در خرم آباد پلمب شد

مدیرکل استاندارد لرستان از پلمب آسانسور یک مجتمع مسکونی در خرم آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان لرستان، قنبریان گفت: در راستای پلمب آسانسورهای غیر استاندارد، از ابتدای سال جاری تاکنون 18 آسانسور غیر استاندارد در استان پلمب شد.
وی افزود: آسانسورهای پلمب شده شامل: 5 آسانسور نصب شده در دستگاه های اجرایی و عمومی، 7 دستگاه در مسکن مهر و 6 آسانسور شخصی بوده است که به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، پلمب شدند.
مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: پلمب آسانسورها در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم و پیرو بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی، مسکن مهر و ساختمان های تجاری انجام شده است.
وی بیان کرد: تاييديه هاي آسانسور داراي اعتبار يك ساله است و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري مستمر توسط شركت هاي مجاز و عدم بازرسي ادواري ساليانه توسط بازرسان تاييدصلاحيت شده سازمان ملي استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئوليت حوادث و سوانح  احتمالي به عهده مالكين و مديران ساختمان هاي داراي آسانسور و شركت طرف قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور مربوطه خواهد بود.
گفتنی است عقد قرارداد نصب و راه اندازي و همچنين سرويس و نگهداري آسانسور تنها با شركت هاي معتبر و دارنده پروانه طراحي مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.