1398/3/11 شنبه
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403   23:27:43
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 22:37:29

1398/2/21 شنبه
سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران وب سایت اداره کل استاندارد استان لرستان
به زیر پرتال اداره کل استاندارد استان لرستان خوش آمدید:
سیاست رازدارى این اداره کل حق محفوظ بودن اطلاعات شما را رعایت کرده و التزام اداره کل به حفظ اسرار افراد یا مراکزى که اطلاعاتى را در اختیار زیر پرتال این اداره کل قرار مى‌دهند را بیان مى‌کند این اداره کل خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی همه بازدیدکنندگان http://lorestan.isiri.gov.irمی داند و برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش فراوان قائل است،.ما به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به حریم خصوصی شما، این بیانیه محرمانگی را تهیه کرده ایم. شما به عنوان مراجعه کنندگان ما می توانید بدون نیاز به وارد کردن هرگونه اطلاعات شخصی در شبکه جهانی اینترنت از سایت اداره کل استاندارد استان لرستان بازدید کنید.
در این بیانیه شرح می دهیم که چه خدماتی و چگونه از کاربران این اداره کل دریافت می گردد از جمله این خدمات می توان به تدوین استاندارد ملی، مشارکت در تدوین استانداردهای بین‌المللی، ارزیابی کیفیت، اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌ها، تائید صلاحیت، مدیریت بازرسی آسانسور، نظارت بر وسایل تفریحی، نظارت بر استاندارد های جایگاه CNG و نظارت بر اجرای استاندارد اشاره کرد.
افشاء
مشاهده صفحات وب‌سايت‌ ما نيازمند دادن اطلاعات از سوي كاربران نمي‌باشد، اما برخي موارد از جمله ارائه خدمات بصورت الكترونيكي و غير حضوري مستلزم دريافت اطلاعات شخصي شما بوده و پس از تحليل اطلاعات اين خدمات به شما ارائه مي‌گردد.اين سازمان در تمامي اين موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصي شما مي‌باشد و به هيچ وجه اطلاعات فردي و شخصي كاربران خود را افشا نمي كند. در ادامه اقلام اطلاعاتي مورد نياز و نحوه جمع‌آوري و كاربرد آن‌ها به اجمال بيان شده است.
امنیت و حفاظت
ما از اقدامات امنیتی استفاده می کنیم تا اطلاعات شما را از دسترسی اشخاص غیر مجاز و عملکردهای غیر قانونی، خسارات اتفاقی، تخریب و نقصان مصون نگاه داریم
در موارد خاص ممکن است سایت ما حاوی لینک های الکترونیکی به سایت های دیگر باشد. در صورتی که بخواهید از این سایت ها بازدید کنید، خط مشی حفظ حریم خصوصی و اولویت های حریم خصوصی آن ها معتبر خواهد بود.
تغییرات در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما
هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
 
1399/11/22 چهارشنبه
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اداره کل استاندارد استان لرستان می باشد
.