social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/7/27

12:09:1

94

انجام ۲۰ هزار پایش از فرآورده های تولیدی در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز استاندارد در استان به انجام 20 هزار پایش از فرآورده های تولیدی در استان اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی ادره کل استاندارد لرستان، وحید والی زاده مرادی در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد که با حضور استاندارد لرستان، مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران، دادستان مرکز استان و مدیران کل استانی در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد اظهار کرد:‌ سال گذشته اولین استان برگزار کننده پایش کیفیت بودیم که بیش از ۲۰ هزار پایش از فرآورده های تولیدی انجام و صدها پرونده به دستگاه تعزیرات حکومتی ارجاع سد.
مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به انجام ۲۹۰‌ مورد بررسی کیفیت خدمات در مدارس استان طی سال گذشته عنوان کرد: امسال هم این طرح اجرا و نتایج آزمون ها رسانه ای خواهد شد.
وی با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه بر شناسایی مدیران متخلف حوزه استاندارد بیان کرد: در طرح عیدانه سال گذشته نظارت کارشناسان در حوزه های مختلف همچون فرودگاه ها، اصناف، پایانه ها و فروشگاه های عرضه خشکبار صورت گرفت و اکنون نیز استاندارد این توان را دارد که مدیران دستگاه های اجرایی را از نظر ارائه خدمات به مردم مورد ارزیابی قرار دهد.
وی همچنین افزود: یک سوم چارت سازمانی استاندارد لرستان خالی است که انتظار می رود در طرح شهید زین الدین از ظرفیت نخبگان برای جذب و تکمیل آن استفاده شود.

 

تصاویر